مجموعه: جواب تمام مراحل بازی هویج آموزش شیرینی پزی

از دستور آسان زیر استفاده کنید و یک کیک شکلاتی خوشمزه درست کنید

کیک شکلاتی یکی از خوشمزه ترین انواع کیک هاست و شاید بـه نظرتان درست اش کار سختی باشد ولی از دستور آسان زیر استفاده کنید و یک کیک شکلاتی خوشمزه درست کنید.

از اسم این کیک معلوم هست نیـازی نیست کـه شما شیرینی پزی ماهر باشید که تا بتوانید کیک شکلاتی عالی به منظور مـهمانی بعدی خود بپزید.

مواد لازم به منظور کیک شکلاتی آسان :

کره  3/4 پیمانـه  پودر کاکائو 3/4 پیمانـه  آرد 3/4 پیمانـه بیکینگ پودر  1/2 قاشق چایخوری نمک 1/4 قاشق چایخوری شکر 1 پیمانـه تخم مرغ بزرگ 3 عدد وانیل 1/4 قاشق چایخوری خامـه ترش 1/2 قاشق چایخوری

طرز تهیـه کیک شکلاتی آسان :
فر را از قبل با دمای 176 درجه سانتی گراد گرم کنید . جواب تمام مراحل بازی هویج قالب گرد 20 سانتی متری را با کره چرب کنید و ته قالب، جواب تمام مراحل بازی هویج کاغذ روغنی پهن کنید و آن را هم با کره چرب نمایید و پودر کاکائو بپاشید و پودر کاکائو اضافی را با ضربه از ظرف خارج کنید.


در کاسه ای متوسط، کاکائو، آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم الک کرده و کنار بگذارید. جواب تمام مراحل بازی هویج درون ظرفی دیگر،با همزن برقی کره (به دمای اتاق) و شکر را باهم بزنید که تا سبک و پفکی شود.
تخم مرغها را یکی یکی بـه آن اضافه کنید و سپس وانیل را بـه آنـها اضافه نمایید. سرعت همزن را کم کرده، نیمـی از مخلوط آرد با سایر مواد خشپس خامـه ترش و در نـهایت نیمـه باقیمانده آرد مخلوط با سایر مواد را اضافه کنید.


مایـه کیک را درون قالب آماده شده پخش کنید و قالب را چندین بار محکم بـه سطح کار بکوبید که تا هوای اضافی آن خارج شود. کیک را به منظور مدت 30 که تا 35 دقیقه بپزید که تا زمانیکه خلال دندانی کـه در وسط کیک فرو بردید و بیرون آوردید، تمـیز باشد.


قالب را از فر خارج کرده، اجازه دهید به منظور 10 دقیقه خنک شود و سپس روی توری برگردانید و اجازه دهید کاملا خنک شود. توری را روی ظرف دیگری قرار دهید (مـی توانید از سینی فر استفاده کنید).


رویـه شکلاتی را بـه تدریج روی کیک بریزید، که تا تمام سطح کیک را بپوشاند. اجازه دهید که تا رویـه شکلاتی سفت شود. روی کیک را با حلقه های شکلاتی یـا تراشـه های شکلات تزیین کنید. مـی توانید کیک را با خامـه فرم گرفته، سرو کنید.

منبع : ashpazbashy.com




[طرز تهیـه کیک شکلاتی آسان - beytoote.com جواب تمام مراحل بازی هویج]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 23 Jul 2018 09:46:00 +0000