مجموعه: متن زیبایی درباره ی دهه ی فجر خواندنیـهای دیدنی

 مقاله درون مورد دهه فجر

وقتی صدای پای بهمن از کوچه بعد کوچه های خاطره ها بـه گوش تو مـی رسد. متن زیبایی درباره ی دهه ی فجر گویی شـهیدانند کـه آمده اند به منظور بیعت دوباره به منظور هشدار و تذکر و بیداری . متن زیبایی درباره ی دهه ی فجر بهمن کـه از راه مـی رسدشـهیدان پیمان نامـه ی خونین شـهادت را به منظور تجدید امضای تک تک ما مـی آورند که تا فراموش نکنیم کـه باغبان لاله ها امام مـهربان بود و سایبان لحظه ها، متن زیبایی درباره ی دهه ی فجر نگاهش هنوز هم نگران باغمان است. هر بهمن امام هست که دوباره بر بال ملائک بـه دیدارمان مـی آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر مـی نماید. گام هایش همـه جا یـاس مـی کارد و گل محمدی بـه خانـه ها هدیـه مـی کند.

بهمن همـیشـه درون راه است.


فرارسیدن ایـام مبارک فجر طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار، بر ملت بزرگ ایران مبارک باد.

 مقاله درون مورد دهه فجر

به نام اعظمـی کـه عظیمـی چون خمـینی آفرید
سلام بر تو ای روح خدا سلام بر تو کـه بخشنده تر از آفتاب درون آسمان ابدیت تابیدن گرفتی و با ملائک درون هم آمـیختی.

سلام بر تو کـه از نظرها پنـهان و در دل ها جاودانـه ای و سلام بر تو کـه از خاک درون گستره ی افلاک زیستن دوباره آغاز نمودی

خمـینی جان
آن دل کـه به یـاد تو نباشد دل نیست/ قلبی کـه به عشقت نتپد جز گِل نیست
آن کـه ندارد بـه سر کوی تو راه/ از زندگی بی ثمرش حاصل نیست

سلامـی صمـیمانـه و خاضعانـه محضر شما عزیزانی داریم کـه مشیت الهی، نور مـهرتان را بـه دل ما تاباند و در دل مـهربانتان جایی به منظور ما باز کرد و نعمت همدلی را بـه ما ارزانی داشت. امـیدواریم قدر این نعمت را بدانیم و لایق عنایت و محبت شما باشیم.

ضمن عرض خیر مقدم پیشگاه شما عزیزان و سروران گرامـی، سر بر آستان جلال پروردگاری مـی ساییم کـه همتمان را بدرقه ی راه ساخت که تا در جشن بزرگ انقلاب گامـی برداریم.

الهی گر شکر شوم شکر تو نتوانم گفت/ ور عذر شوم عذر تو نتوانم خواست (نتوانم با سکون "ت").

 مقاله درون مورد دهه فجر

همدلان ، همنفسان ، عاشقان سلام، سلامـی چو بوی خوش آشنایی ، سلامـی از دیـار احساس درون لفافه ای از مـهر و محبت و در طبقی از عطر گل یـاس پیشکش حضور پر لطفتان و درودی چون گلواژه ی سرخ عشق بـه پاکی صداقت چشمانتان تقدیمتان باد.

سلام بر فجر و سلام بر فجر آفرینان مـیدان عشق
پرهای بافته را بگشا کـه تندیسی بـه لطافت نسیم روی امام، چونان تمثیلی جاندار از این دیـار مـی گذرد و با تبسمـی پاک، عشقی بی آلایش را از دروازه ی شرق عبور مـی دهد که تا خورشیدی را بـه طلوعی دوباره فراخواند.


پرهای بافته را بگشا کـه تیغه های نور درون رگهای ظلمت مـی دود . دانـه های مدفون را بـه تجربه ای نیـازموده دعوت مـی کند. اکنون باغ درون انتظار مولودی جدید است.


پرهای بافته را بگشا که تا برای محشریـان پلی از پیغام عبودیت سازیم و سرود پیروزی و آمدن آفتابی سرخ را همگی بـه یک آهنگ بخوانیم.
منبع:iranmojri.com




[متن ادبی دهه فجر - beytoote.com متن زیبایی درباره ی دهه ی فجر]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 02:34:00 +0000