مجموعه: رنگ آمیزی پروانه با اکلیل هنر درون خانـه

برای رنگ دیوار با اکلیل چسب شفاف بخرید و اکلیل را بـه آن بیـافزایید

چگونـه دیوارها را با اکلیل رنگ کنیم رنگ دیوار جلای دیگری بـه آن مـی دهد، رنگ آمیزی پروانه با اکلیل سایـه کاری حتی بهتر هم هست. رنگ آمیزی پروانه با اکلیل چرا ما یک گام جلوتر نرویم و دیوار را کمـی زرق و برق دارتر نکنیم. رنگ آمیزی پروانه با اکلیل درون این چگونـه با چند روش اعمال اکلیل روی دیوار آشنا مـی شویم. هر یک از این مراحل را مـی توانید بـه طور مجزا امتحان کنید. درون عین حال مـی توانید دو روش را انتخاب کنید و پس از خشک شدن اکلیل درون روش اول، روش دوم را به منظور درخشش بیشتر امتحان کنید. بعد از خواندن این چگونـه فکری به منظور دیوار پشت تخت، اتاق بازی بچه ها یـا بعد زمـینـه ی آینـه ی ید.

مواد لازم: اکلیل، چوب به منظور همزدن، سینی رنگ، برس غلتکی، تینر، تفنگ اکلیل

هر چند کـه ممکن هست به نظرتان این طور بیـاید کـه نیـازی بـه این همـه وسیله نیست و بهتر هست اکلیل را از اول مستقیما درون رنگ بریزید، اما نقاشان دیوار معتقددند به منظور ایجاد درخشش بهتر و دستیـابی بـه نتیجه ی تمـیز تر بهتر هست این دو کار را جدا از هم انجام دهید. درون این روش مطمئن خواهید شد کـه اکلیل بـه جای ته نشین شدن درون رنگ، روی دیوار درخشش چشم نوازی خواهد داشت.

از فروشگاه های فروش رنگ، اکلیل مخصوص رنگ دیوار را بخرید. از اکلیل هنرهای دستی استفاده نکنید، زیرا آنـها درون رنگ ته نشین خواهد شد و خود را روی دیوار نشان نمـی دهند.

اکلیل را درون کمـی رنگ بریزید و با استفاده از چوب خوب هم بزنید. مقدار کمـی از رنگ را درون یک سینی بریزید. یک دفعه مقدار زیـادی رنگ و اکلیل درون سینی نریزید زیرا اکلیل ته نشین مـی شود و درخشش نخواهد داشت. هر بار قبل از افزودن رنگ بـه سینی آن را هم بزنید که تا توزیع اکلیل درون آن یکنواخت شود.

با استفاده از یک برس غلتکی سریعا رنگ را روی دیوار بمالید. به منظور اعمال پوشش جدید حداقل 3 که تا 4 ساعت صبر کنید.

مقداری تینر درون ظرف بریزید و اکلیل را بـه آن بیـافزایید. پیش از هر بار زدن برس درون تینر آن را هم بزنید که تا اکلیل پخش شود. سپس برس غلتکی را روی دیوار بکشید.

در عین حال مـی توانید مقداری چسب شفاف بخرید و اکلیل را بـه آن بیـافزایید. خوبی چسب این هست که اکلیل درون آن ته نشین نمـی شود. برس را درون چسب بزنید و روی دیوار بکشید.

به عنوان روش اخر مـی توانید یک تفنگ اکلیل بخرید و اکلیل را درون حالی کـه رنگ روی دیوار هنوز خیس است، اسپری کنید.

منبع : phow.ir




[نحوه رنگ دیوارها با اکلیل رنگ آمیزی پروانه با اکلیل]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 14 Jul 2018 08:52:00 +0000