مجموعه: ترلان پروانه در ساحل اخبار فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : دوشنبه, 30 -3443 03:25

 

شکایت پدر ترلان پروانـه از انتشار خبر کذب ازدواج 16ساله‌اش! + تصاویر

ترلان پروانـه و ارسلان قاسمـی دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنـها بـه ازدواج نمـی خورد و تنـها درون صحنـه بازیگری مقابل همدیگر قرار مـی گیرند. ترلان پروانه در ساحل مادر ترلان پروانـه اعلام کرد کـه ازدواج ش و ارسلان قاسمـی خبری کذب و دروغ هست و...

 "ترلان پروانـه" و "ارسلان قاسمـی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنـها بـه ازدواج نمـی خورد و تنـها درون صحنـه بازیگری مقابل همدیگر قرار مـی گیرند.
مادر ترلان پروانـه اعلام کرد کـه ازدواج ش و ارسلان قاسمـی خبری کذب و دروغ هست و بـه هیچ وجه صحت ندارد.

 

 عکسهای ترلان پروانـه


پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانـه درون گفتگو با «باشگاه خبرنگاران» درون خصوص خبری مبنی بر ازدواج "ترلان پروانـه" و "ارسلان قاسمـی" گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما درون وبلاگ رسمـی ترلان تکذیبیـه این خبر را اعلام کردیم.
وی ادامـه داد: این خبر باعث نگرانی من هست و بـه واقع نمـی دانم با این مسئله چه کار حتما م. ترلان پروانه در ساحل "ترلان" 16 سال بیشتر ندارد و نمـی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

ترلان پروانـه و ارسلان قاسمـی درون سریـال نفوذ


وی بیـان کرد: سال گذشته نیز همـین شایعه درباره "ترلان پروانـه" و "ارسلان قاسمـی" مطرح شد کـه ما درون جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تکذیب کردیم."ابوالحسنی" اظهار داشت: "ترلان پروانـه" و "ارسلان قاسمـی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنـها بـه ازدواج نمـی خورد و تنـها درون صحنـه بازیگری مقابل همدیگر قرار مـی گیرند.
وی ادامـه داد: سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر کرده بود کـه من بسیـار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان د کـه این خبر از طریق یکی از کاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تکذیبیـه آن را اعلام د.

 

عترلان پروانـه


"ابوالحسنی" اظهار داشت: از مردم تقاضا دارم هر خبری کـه در سایت ها منتشر مـی شود را باور نکنند و حتما صحت آن را جویـا شوند. این خبرها توسط افرادی بیمار منتشر مـی شود کـه روال زندگی مردم را دچار اختلال مـی کند.
وی تصریح کرد: ما باشنیدن این اخبار پشت مان هستیم، ترلان پروانه در ساحل ولی بسیـاری از زندگی ها توسط این اخبار با مشکلات روبرو مـی شود.
وی تصریح کرد: پدر "ترلان پروانـه" بابت این مسئله از طریق سازمان ینگ نیز شکایت کرده است.
"ابوالحسنی" درون خصوص برخورد خود "ترلان پروانـه" از انتشار این خبر عنوان کرد: "ترلان پروانـه" ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا کـه این خبر تنـها درون حد یک شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیـار ناراحت شد.
"ابوالحسنی" اظهار داشت: از خبرگزاری های رسمـی بابت پیگیری این اخبار و رساندن صدای ما بـه گوش مردم بسیـار سپاسگذارم.
وی درون پایـان خاطرنشان کرد: انتشار این خبر موجب توهین بـه شعور خانوادگی ما است، من خود یک مدیر مدرسه هستم و این اخبار تنـها توسط افراد بیکار و بیمار منتشر مـی شود.
منبع: inn.ir




[شکایت پدر ترلان پروانـه از انتشار خبر کذب ازدواج ... ترلان پروانه در ساحل]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 18:55:00 +0000