مجموعه: روش درست گوی هنر درون خانـه


شیشـه هایی کـه داخل آنـها از گلوله هایی شبیـه برف استفاده شده و در واقع مـی توان گفت گوله ها و حباب های جادویی هستند کـه به کمک آنـها مـی توانید یک منظره ی برفی را نشان دهید.

از هر شیشـه ای مـی توان به منظور اینکار استفاده کرد . روش درست گوی از شیشـه ی غذای بچه ها و ..... روش درست گوی مـی توان استفاده کرد.در جنس پلاستیرامـیک و شیشـه بودن آن دقت کنید کـه در بازار این ها بـه صورت ارزان قیمت و حتی دست دوم هم زیـاد پیدا مـی شود(شیشـه های فلزی بـه دلیل اینکه زود زنگ مـی زنند مناسب نیستند)


روش ساخت:


برای مایع درون آن از گوی برفیمواد ترکیبی مصنوعی معمولا درون شیشـه های گلدار استفاده مـی شوند.اگر شیشـه رنگ طبیعی و واقعی داشته باشد از روغن درون آن استفاده شده.
داخل آنـها از مواد تزئینی شبیـه بـه شن و ماسه سفید و گاهی از تکه های یونولیت استفاده مـی شود. از مجسمـه های سفالی رنگی مـی توان داخل آن استفاده کرد.داخل آن مـیتوان از وسایل پر زرق و برق استفاده کرد و از گلیسیرین هم مـی توان به منظور چسباندن آنـها استفاده کرد.باید درب آنـها را سفت بست که تا از داخلش چیزی نریزد . درون واقع حتما مجسمـه ها و وسایل تزئینی را بـه درب شیشـه ها چسباند و شیشـه ها را واژگون گذاشت. به منظور محکم کاری مـیتوانید از چسب آکواریوم به منظور درز گیری درب قوطی استفاده کنید.و درون آخر به منظور زیبایی بیشتر دور درب قوطی را با روبان زیبایی بپوشانید.

نکته:مـیتوانید از لوازم مخصوص ماکت سازی کـه در کتاب فروشی ها موجود هست برای این کار استفاده کنید .هم به منظور مجمسه های کوچک داخل ظرق و هم به منظور برف مصنوعی .

منبع:سیمرغ

، روش درست گوی




[گوی ها و حباب های برفی درون منزل روش درست گوی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 14 Jul 2018 01:43:00 +0000