مجموعه: ابراز پشیمانی از ارتباط اخبار فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : دوشنبه, 30 بهمن 1396 14:54

بهمن گودرزی درباره ماجرای پشیمانی مجید صالحی از بازی درون فیلم «ما خیلی باحالیم» توضیح داد.

به گزارش جام جم آنلاین، ابراز پشیمانی از ارتباط بهمن گودرزی، کارگردان فیلم‌هایی چون «ثبت با سند برابر است»، «آتیش بازی» و سریـالی نظیر «ششمـین نفر» انتقاد مجید صالحی را بـه هیچ وجه متوجه خود و فیلمش ندانست و در پاسخی صریح بیـان کرد: «مجید پسر احساساتی هست و دلخوری‌اش از شخص دیگری کـه به زعم خودش بـه تعهداتی کـه با او داشته عمل نکرده، باعث این واکنش شده». ابراز پشیمانی از ارتباط بـه این بهانـه با بهمن گودرزی درباره فیلمش، حواشی پیرامون آن و جایگاه کمدی درون سینمای ایران بـه گفت‌وگو پرداخته ایم کـه در ادامـه مـی‌خوانید.

خلاصه داستان
«ما خیلی باحالیم» درون ارتباط با دغدغه‌های کنونی جوانان است. ابراز پشیمانی از ارتباط جوانانی کـه بخصوص درون خارج از تهران زندگی مـی‌کنند و به خوانندگی و بازیگری علاقه دارند. این فیلم روایتگر زندگی دو جوانی هست که بـه دنبال علاقه شان بـه تهران مـی‌آیند و در این راه با قصه‌های جذابی روبه‌رو مـی‌شوند.

دلخوری مجید صالحی از من نیست
مجید صالحی قبل از این کـه یـادداشت مربوط بـه پشیمانی‌اش از بازی درون این فیلم را منتشر کند بـه خودم زنگ زد. حرف‌های ایشان از آنجا کـه خیلی کلی هست اولین پیکانش بـه من برمـی گردد، اما حتما بگویم کـه ارتباط من و مجید به منظور کار مشترک بعدی درون جریـان هست و یکی از بازیگرانی کـه برای کار بعدی ام بـه او فکر مـی‌کنم آقای صالحی است. دلخوری ایشان درون ارتباط با فیلم و شخص من نیست و مشکل‌شان با شخص دیگری هست که به‌زعم خودش بـه تعهداتی کـه در قبالش داشته عمل نکرده است.

مجید پسر احساساتی هست و من بـه او پیشنـهاد کردم کـه دلخوری‌اش را از طریق دیگری بازگو کند. چون این طریق ابراز نارضایتی از سویی باعث این شائبه به منظور مردم مـی‌شود کـه این فیلم بـه درد دیدن نمـی‌خورد و از سویی دیگر شاید فکر کنند کـه این یک دعوای زرگری هست و اتفاقا بیشتر راغب بـه دیدن فیلم شوند، اما درون کل این روش را نمـی‌پسندم و به نظرم هر دعوایی راهکاری دارد. متاسفانـه فضای مجازی به‌قدری دم‌دستی هست که آدم‌ها درون لحظه‌ای کـه احساسی مـی‌شوند سریع واکنش نشان مـی‌دهند و تا بخواهند پشیمان شوند دیگر دیر شده است.

«ما خیلی باحالیم»؛ طنزی سالم
من فیلم ما خیلی باحالیم را به منظور مخاطب عام و خانواده‌ها ساختم. این فیلم، طنز سالم و سرگرم‌کننده‌ای دارد و مـی‌توان بی‌نگرانی آن را با کودکان دید. درون واقع فیلم عاری از تعابیر دوپهلویی هست که گه گاه مخاطب را معذب مـی‌کند و تماشاگر را درون نـهایت شاد از سالن خارج مـی‌کند. این فیلم از ابتدا تکلیفش با خودش و مخاطبش مشخص است.




[افشای ماجرای پشیمانی مجید صالحی از بازی درون یک فیلم کمدی ابراز پشیمانی از ارتباط]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 12:22:00 +0000