مجموعه: طریقه فعال قفل با کشیدن انگشت سامسونگ j7 موبایل ، طریقه فعال قفل با کشیدن انگشت سامسونگ j7 لپ تاپ و تبلت

باز قفل اندروید

باز قفل اندروید

امروزه تمام دنیـای ما انباشته شده از انبوه رمزها و کلمات عبور، مانند کلمـه عبور عابر بانک، کلمـه عبور ایمـیل و کلمـه عبور سیستم های رایـانـه ای و … البته این کلمات و رمز ها ضرویست و امنیت ما را که تا اندازه ای تامـین مـی کند اما درون مواقعی ممکن هست که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار حتما کرد آیـا حتما قید همـه چیز را زد یـا هنوز امـیدی هست کـه به اطلاعات دسترسی داشته باشیم؟!!!

اگر الگو قفل گوشی اندرویدی خودرا فراموش کرده اید دیگر نگران اطلاعات خود نباشید چون بـه روشی آسان مـی توان آن را باز کرد.

باز قفل اندروید

 مراحل باز قفل اندروید :

۱-ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. طریقه فعال قفل با کشیدن انگشت سامسونگ j7 به منظور این کـه مطمئن شوید گوشی آندرویدیتان کاملا خاموش شده هست بهتر هست باتری گوشی را درآورده و پس از ۲۰ ثانیـه دوباره باتری را درون داخل گوشی قرار دهید.

۲- این قسمت ما با دو کلید پاور و ولوم گوشی کار داریم بعد ابتدا کلید کاهش ولوم را نگه دارید و سپس دکمـه پاور را بزنید(دکمـه ولوم کم + دکمـه قفل(یـا دکمـه خاموش ) + دکمـه home رانگه داری)در صورت درست انجام این کار ، محیط H-Boot به منظور شما ظاهر خواهد شد.

کلید پاور= بـه وسیله فشار این کلید ، گزینـه مورد نظری کـه به صورت رنگی نسبت بـه گزینـه های دیگر مشخص شده هست انتخاب مـی شود.

کلید های ولوم= مـی توانید با فشار ولوم زیـاد ، بـه سمت بالا و همـین طور با فشار ولوم کم بـه سمت پائین بروید.

۳- با استفاده از کاربردهای بیـان شده از دو کلید ولوم و پاور ، گزینـه Recovery را انتخاب کنید.


۴- هر وقت علامت مثلث زرد رنگ با بعد زمـینـه لوگوی آندروید ظاهر شد > این بار دکمـه افزایشی ولوم را نگه دارید و کلید پاور را بزنید.

۵- صفحه ی جدیدی به منظور شما ظاهر مـی شود ، گزینـه wipe reset factory را انتخاب کنید.

۶- بعد از انتخاب tracball ، به منظور شما پیغامـی مبنی بر موافقت به منظور انجام عملیـات مـی آید کـه شما گزینـه ‘yes’ را انتخاب کنید.

عیب ها: متاسفانـه درون این روش تمامـی پیـام ها ، ای مـیل ها و مخاطبانتان پاک مـی شود.


نکته : گفتن این نکته ضروریست کـه این کار را زمانی انجام بدهید کـه دیگر چاره ای جز این کار وجود ندارد، زیرا با انجام این کار تمامـی تنظیمات و برخی اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی حذف خواهد شد.

روش دیگر  و راحتر بدون از دست اطلاعات:
پیدا قفل گوشی اندروید
اگر بـه صورت مداوم ۵ بار الگوی انتخابی را به منظور گشودن قفل اشتباه وارد کنید پیغامـی بر روی گوشی نمایش داده مـی شود کـه باید بعد از گذشت ۳۰ ثانیـه مجددا اقدام بـه گشودن قفل گوشی نمایید.

باز قفل پترن(الگوی صفحه) گوشی اندرویدی

با تایید آن گزینـه ای بـه نام Forgot pattern درون بخش زیرین الگو اضافه مـی شود کـه با انتخاب آن صفحه ای باز مـی شود کـه در صورت داشتن یک اکانت گوگل (دارنده یک اسمارت فون اندرویدی اکانت گوگل دارد!) و با لاگین بـه اکانت خود مـی توان یک الگوی جدید به منظور گوشی تعریف و یـا از آن صرف نظر کرد.

باز قفل پترن(الگوی صفحه) گوشی آندرویدی

در هر دو حالت قفل گوشی باز شده و در صورت تعریف الگوی جدید، این الگو، جایگزین الگوی فراموش شده مـی شود .
البته قبلا حتما گوشی اندرویدی خود را بـه حساب گوگل متصل نموده باشید.

منبع:ariamoons.com

. طریقه فعال قفل با کشیدن انگشت سامسونگ j7




[باز قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) طریقه فعال قفل با کشیدن انگشت سامسونگ j7]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 10:12:00 +0000