مجموعه: موفرفری xnxx سلامت موها

 

 

 

کسانی کـه موهای فر دارند معمولا با مشکلاتی چون خشکی موها، موفرفری xnxx وز و شکنندگی آن مواجه مـی شوند. موفرفری xnxx علاوه بر این به منظور زیبا بـه نظر رسیدن موهای فر مراقبت های خاصی نیـاز است، درون حالی کـه بیشتر محصولاتی کـه برای این نوع مو درون بازار وجود دارد، به منظور مصرف طولانی مدت اثر خوبی روی موها نخواهد داشت، درون واقع موهای فر نسبت بـه دیگر انواع مو بسیـار آسیب پذیرتر و ضعیف تر هست و درون عین حال محصولات حالت دهنده آن نیز وضعیت را مشکل تر هم مـی کنند بـه همـین دلیل به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر استفاده از تکنیک های طبیعی به منظور حالت و مراقبت مـی تواند بسیـار موثر و مفید باشد که تا بتوان فر طبیعی موها را درون بهترین حالت نگه داشت و آسیب کمتری هم بـه آن وارد کرد.

 

● اگر موهای تان کدر و مات است، راه درخشان ...

 

اگر دقت کنید بیشترانی کـه موهای شان بـه طور طبیعی فر است، جلوه و درخشندگی موهای شان کمتر ازانی هست که موهای صاف دارند. موفرفری xnxx به منظور درخشنده فر موها مرطوب آن ها با کرم های آبرسان بسیـار موثر است، همچنین مـی توانید پوست کف سر و موها را با مقدار نسبتا زیـادی از یک نوع روغن تصفیـه شده مثل روغن کنجد یـا زرد آلو ماساژ دهید. بهتر هست بعد از این کـه به موها روغن زدید، آن ها را با یک حوله گرم بپوشانید و اجازه دهید حدود یک ساعت روغن روی موها باقی بماند. بعد حوله را از دور سر بردارید. درون این مرحله استفاده از گل سرشور مـی تواند بسیـار موثر باشد، کافی هست مقداری از آن را بـه حالت خمـیر درآورید و به موها بمالید، بعد چند دقیقه موها را با آب ولرم و شامپو بشویید، بعد موها را کمـی با حوله خشک کنید و در آخر مقدار خیلی کمـی از همان روغن قبلی را روی موهای مرطوب تان بمالید و اجازه دهید موها بـه هوا و به طور طبیعی خشک شوند. این کارها موجب مـی شوند فر طبیعی موهای شما درخشان تر و زیباتر بـه نظر برسند.

 

● درمانی به منظور شکنندگی موها

 

موهایی کـه فر طبیعی دارند خیلی مستعد شکننده شدن هستند، گاهی با یک شانـه ساده تعداد زیـادی از موها مـی شکنند. بـه همـین دلیل این نوع موها به منظور سالم ماندن نیـاز بـه مکمل پروتئین اضافی دارند که تا بتوانند خود را ترمـیم کنند. کاندیشنرهای عمـیق مو(نرم کننده) کـه از مواد طبیعی تشکیل شده باشند، مـی توانند این مشکل را که تا حدی برطرف کنند. بهترین کار این هست که خودتان درون منزل و با استفاده از مواد طبیعی و تازه چنین کاندیشنری تهیـه کنید، کافی هست تخم مرغ و سس مایونز را بـه نسبت یک بـه ۲ با هم مخلوط کنید و حسابی بـه هم بزنید که تا کاملا یکنواخت شود. حال این کاندیشنر طبیعی را روی موهای تان بمالید و روی سر را با یک کلاه بپوشانید که تا مواد بهتر جذب ساقه موها شوند، این مخلوط حتما حدود ۳۰ که تا ۴۵ دقیقه روی موها باقی بماند و بعد موها را آب بکشید. این کاندیشنر عمـیق مو همچون درمانی موثر بـه ترمـیم موها کمک مـی کند و موجب مـی شود موها نرم و درخشان شوند.

 

● یک دستورالعمل عجیب و غریب

 

یکی دیگر از مشکلات رایج موهای فر موخوره است. استفاده از روغن زیتون بهترین راه حل به منظور رهایی از این موخوره هاست. تمام کاری کـه شما حتما انجام دهید، این هست که موها و پوست کف سر را بـه روغن زیتون آغشته کنید و ماساژ دهید، بعد با یک حوله گرم روی موهای تان را بپوشانید. حتی مـی توانید حوله را درون آب داغ بیندازید که تا کاملا داغ شود. بعد با این حوله موهای تان را بپوشانید که تا موها کاملا آبرسانی شوند. اجازه دهید حوله حدود ۲ ساعت دور سرتان باشد. بعد با ماست موها را بشویید(اگر موهایی چرب دارید با آبدوغ بشویید)بعد موها را آب بکشید پیشنـهاد مـی کنیم یک روز بعد موها را شامپو کنید. این دستورالعمل را هفته ای یک بار، به منظور ۳ که تا ۴ هفته ادامـه دهید که تا اثر فوق العاده آن را ببینید.

 

● چگونـه صبح ها موها را حالت دهید

 

یکی از مشکلات موهای فر این هست که همـیشـه بعد از زیباست ولی بعد از یک شب خوابیدن حالت خود را از دست مـی دهد و ژولیده و درهم ریخته بـه نظر مـی رسد، شما مـی توانید شب بروید، موهای تان را آن گونـه کـه دوست دارید با محصولات مخصوص موهای فر حالت دهید و صبح فقط کمـی بـه آن ها آب بپاشید که تا موادی حالت دهنده دوباره فعال شوند و موها حالت خود را بازیـابند.

 

● راه هایی به منظور صاف طبیعی موها

 

شیر نارگیل بـه دلیل اثر ابریشمـی کـه به موها مـی دهد شـهرت دارد، استفاده مرتب از آن مـی تواند جنس موهای شما را بهبود دهد که تا هم حالت پذیرتر و هم نرم تر شود اما مـی توانید از آن بـه گونـه ای استفاده کنید کـه اثرش را بیشتر هم کنید، کافی هست یک لیوان شیر نارگیل را با ۲ قاشق غذاخوری آبلیمو (تقریبا یک لیموترش) مخلوط کنید و سپس این مخلوط را درون یخچال بگذارید که تا کاملا سرد شود، وقتی دمای مخلوط پایین آمد و سرد شد، تقریبا حالت کرمـی شکل پیدا مـی کند، این مخلوط کرمـی را بـه موهای تان بمالید و بعد با حوله ای کـه قبلا درون آب داغ گذاشته بودید موها و سر را بپوشانید. بعد از مدتی موها را آب بکشید و با شامپو بشویید، این کار را حدود ۳ هفته ادامـه دهید که تا شاهد باشید چگونـه موهای تان نرم و ابریشمـی و درخشان مـی شود.

 

● روغنی کـه به خوبی درون موها نفوذ مـی کند

 

خشکی موهای فر را با روغن جوجوبا هم مـی توان که تا حدی درمان کرد. این نوع روغن درون بسیـاری از شامپو ها وجود دارد و علاوه بر این مـی توانید بـه صورت خالص نیز آن را تهیـه کرده و مصرف کنید، درون حقیقت روغن جوجوبا مـی تواند بـه خوبی درون ساقه موها نفوذ کند و آب آن ها را تامـین کند. تنـها کافی هست پوست کف سر و خود موها را با این روغن ماساژ دهید، البته پیشنـهاد مـی کنیم فر موها را نیز با همـین روغن حالت دهید که تا ببینید چگونـه موهای تان بهتر از همـیشـه حالت مـی گیرد.

 

● راهی به منظور تقویت موهای فر

 

موهای فر نسبت بـه دیگر انواع مو بسیـار ضعیف تر هستند. بنابراین نیـاز بـه مراقبت بیشتری هم دارند، مخلوط شیر و عسل مـی تواند بـه خوبی موها و پوست کف سر را تغذیـه کند، درون واقع مواد مغذی درون شیر و عسل روی بافت موها و صاف شدن آن ها تاثیر فوق العاده ای دارد. کافی هست یک فنجان شیر را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید بعد چند توت فرنگی له شده را بـه آن ها اضافه کنید و سپس این مخلوط را بـه موهای تان بمالید، اجازه دهید این مخلوط حدود ۲ ساعت روی موها باقی بماند و سپس موها را شامپو کنید، مـی بینید کـه چگونـه موهای تان صاف و نرم و ابریشمـی مـی شود.

منبع:مجله سیب سبز




[رازهای مو فرفری های خوش تیپ - بیتوته موفرفری xnxx]

نویسنده و منبع |