مجموعه: متن زیبا برای تبلیغ فست فودی نکات مـهم آشپزی


ساندویچ فیله کبابی مرغ، متن زیبا برای تبلیغ فست فودی سالم‌ترین غذای منوی فست فودهاست اما قبل از خوردن مطمئن شوید با کره کمـی تفت داده نشده و بعد کبابی شده باشد.

فست‌فودها، خیلی سریع‌تر از آن‌چیزی کـه تصور مـی‌کردیم، بـه زندگی ما وارد شده‌اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، درون زندگی روزمره‌مان نقش مـهمـی دارد. متن زیبا برای تبلیغ فست فودی رازهای فست‌فودها را بخوانید که تا با این پدیده مدرن امروزی، رفتاری متفاوت داشته باشید...

1 - درون فست‌فود فروشی ها، همـیشـه غذاهای محبوب، زودتر پخته و در محلی نگهداری مـی‌شوند. متن زیبا برای تبلیغ فست فودی قاعده و اصول این هست که بعد از یک زمان مشخص، اگر مشتری پیدا نشد، این غذاها دور ریخته شود اما گاهی این اتفاق نمـی‌افتد. بعد بهترین زمان به منظور خوردن فست‌فودها و گرفتن غذا، به منظور ناهار بین ساعت 30/12 که تا 30/13 ظهر و برای شام بین ساعت 30/8 که تا 30/9 شب است.

2 - ساندویچ فیله کبابی مرغ، سالم‌ترین غذای منوی فست‌فودهاست اما قبل از خوردن مطمئن شوید با کره کمـی تفت داده نشده و بعد کبابی شده باشد. به منظور رسیدن بـه این اطمـینان، کافی هست کمـی از گوشت مرغ را جدا کنید و بچشید.

3 - وسایل آشپزخانـه و سرو نوشیدنی درون فست‌فودها با ماده‌های شوینده شیمـیایی درون آخر شب تمـیز مـی‌شوند. اگر اولین مشتری فست‌فودها درون صبح بعد باشید، قاعدتا آثار این مواد همچنان وجود دارد و ممکن هست در غذای شما هم باشد.

4 - آیـا فکر مـی‌کنید خط‌های گریل روی همبرگر شما واقعی هست و اثر آتش است؟! اصلا هم این‌طور نیست، کار کارخانـه تولید همبرگر است.

5 - اگر شما بخواهید، فست‌فودها موظفند غذای شما را همان لحظه آماده کنند و از باکس‌های غذا درون سینی نگذارند. حالا به منظور اینکه مشکلی پیش نیـاید و درگیر نشوید، بـه جای این درخواست، مـی‌توانید از آنـها بخواهید مثلا سیب‌زمـینی شما را بدون نمک بدهند یـا ساندویچ را بدون سس.

6 - اگر درخواست تغییر ماده‌ای درون غذای خود را دارید، از واژه «اضافه» استفاده نکنید چون بـه محض شنیدن این واژه‌، درخواست شما بـه هر شکلی کـه برداشت شود، اجرا مـی‌شود. دقیق توضیح دهید درخواستتان چیست.

7 - اهالی فست‌فود بـه شما مـی‌خندند، وقتی مـی‌گویید مـی‌خواهید غذایی رژیمـی بخورید و سالاد ماکارونی یـا سالاد مرغ با نان تست سرخ‌شده سفارش مـی‌دهید. مطمئن باشید خوردن یک ساندویچ فیله کبابی، کالری کمتری بـه بدن شما مـی‌رساند.

8 - همـیشـه این اتفاق نمـی‌افتد، اما یک درصد هم احتمال دهید وقتی رفتار نامناسبی با کارگران و اهالی رستوران دارید، غذای شما، تمـیز و پاکیزه سرمـیزتان نیـاید.

9 - به منظور اینکه بفهمـید بـه رستورانی تمـیز و پاکیزه آمده‌اید، ساده‌ترین راه نگاه بـه یخ‌های داخل لیوان است. اگر یخ‌ها شفاف باشند و املاح نداشته باشند، مطئمن باشید غذایی پاکیزه مـی‌خورید.

10 - وقتی اسم فست‌فود را مـی‌شنوید، ناخودآگاه یـاد عکس‌ همبرگرها و سوخاری‌های خوشمزه تبلیغات مـی‌افتید و حتی گاهی ممکن هست به اعتبار عکسی کـه در تبلیغات رستوران‌ها مـی‌بینید، سری بـه آنجا بزنید. اما این اشتباه‌ترین راه به منظور انتخاب فست‌فودهاست، چون به منظور آن‌چیزی کـه در عمـی‌بینید، عکاس خوب، های عکاسی و چند ساعت زمان، هزینـه شده ولی به منظور غذای شما کمتر از 20 دقیقه.

11 - موقع سفارش غذا تلفن همراهتان را درون جیبتان بگذارید که تا هم بـه اعصاب صندوقدار خسته از کار صدمـه نزنید و هم سفارش دقیقی داشته باشید.

12 - گاهی غذاهایی کـه آماده شده و ممکن هست زمان سرو آنـها سررسیده باشد، رایگان یـا با تخفیف سرو مـی‌شوند. البته این بـه شیفت مدیر بستگی دارد و ممکن هست مدیری با این پیشنـهادهای جذاب بـه مشتریـان موافقت نکند.

منبع : zendegimosbat.ir




[12 رازی کـه فست فودها بـه شما نمـی گویند متن زیبا برای تبلیغ فست فودی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 14:08:00 +0000