مجموعه: انواع مدل ریمل راهنمای انتخاب ریمل آرایش صورت

انتخاب ریمل بستگی بـه نوع چشم و مژه ها دارد

ریمل های مختلفی و بسیـاری وجود دارد اما کمتری هست که از تکنیک های انتخاب ریمل و استفاده از آن آگاه باشد، انواع مدل ریمل راهنمای انتخاب ریمل افراد کمـی هستند کـه بدانند انتخاب ریمل بستگی بـه نوع چشم و مژه ها دارد و باید هنگام خرید تمام این موارد را درون نظر داشت.

قبلأ فقط یک رنگ مشكی وجود داشت اما امروزه شما مـی توانید درون تمام رنگ ها آنـها را پیدا كنید. انواع مدل ریمل راهنمای انتخاب ریمل ریمل مشكی فقط به منظور بلند و پر نشان مژه ها استفاده مـی شد.
اگر خواستید از ریمل های رنگی استفاده كنید توصیـه مـی كنیم كه از رنگ های تیره تر مانند آبی ، سرمـه ای یـا سربی كه نقطه مقابل سبز و آبی هستند استفاده نمایید. انواع مدل ریمل راهنمای انتخاب ریمل ریمل های سبز و آبی بسیـار غیر طبیعی جلوه مـی كنند.

روش زدن ریمل به منظور جلا نگاه شما اهمـیت بـه سزایی دارد.

نحوه ی صحیح ریمل زدن  :
در ابتدا نگاه خود را بـه سمت پایین بیـاندازید ، درون این حالت مژه هایتان را از ریشـه که تا انتها با ریمل بـه دقت برس بکشید که تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و اگر مـی خواهید مژه هایتان پرتر بـه نظر برسند این کار را دو یـا سه بار انجام دهید ، نـه بیشتر زیرا درون صورت استفاده زیـاد مژه هایتان بـه داخل یکدیگر مـی روند و شکل زیبایی را بـه شما نمـی بخشد .

به یـاد داشته باشید کـه برس کشیدن بـه مژه هایتان حتما به سمت بالا و خارج باشد که تا نگاه شما درون دیگران اثر کند و آنـها جذب شما شوند . و اجازه دهید که تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده وخشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را کـه مد نظر دارید بر روی چشمانتان انجام دهید .

برای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید توصیـه مـی کنیم کـه قسمت بیرونی چشمتان را با ریمل بیشتری بورس بکشید . به منظور اینکه یک نگاه و چشمان خاص داشته باشید توصیـه مـی کنیم دفعه ی اول ریمل خود را با رنگ مشکی استفاده کنید ولی درون دفعه ی بعدی از ریمل های رنگی استفاده کنید و ریمل رنگی را هم مثل ریمل مشکی از ریشـه که تا انتها بورس بکشید . درون نـهایت اگر مـی خواهید ریمل تان باعث شود کـه مژه هایتان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند ، ما بـه شما پیشنـهاد مـی کنم کـه قبل از استفاده از ریمل ، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید . همچنین ازاینکه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید ، معمولا مدتی کـه مـی توان از یک ریمل استفاده کرد چهار ماه هست و بعد از آن ریمل خشک مـی شود و باید آن را دور انداخت .اجازه ندهید کـه دیگران از ریمل شما استفاده کنند زیرا بـه این ترتیب مـیکروب و ویروس وارد ریمل شما مـی شود ، بـه هنگام آرایش حتما نکات بهداشتی را رعایت فرمائید . اما حتما از چه نوع ریملی استفاده کرد ؟ریمل های حجم دهنده ، ریمل های بلند کننده مژه ها ، ریمل هایی کـه دارای مژه خورده درون درونشان هستند .ریمل های حجم دهنده به منظور مژه های نازک و ضعیف ، ریمل های بلند کننده به منظور مژه های کوتاه و ریمل هایی کـه خورده مژه دارند به منظور مژه های کم پشت استفاده مـی شوند.

بهتر هست از ریمل درون آخر آرایش استفاده شود

نکاتی  درباره استفاده از ریمل:
- هرگز از ریمل بـه عنوان اولین ابزار آرایشی خود استفاده نکنید. بهتر هست از ریمل درون آخر آرایش استفاده شود. الزامـی نیست ولی توصیـه مـی‌شود کـه با استفاده از فر مژه استفاده کنید که تا شکل مژه‌های خود را مشخص کنید.

- مطمئن شوید کـه ماده ریمل اضافی روی برس آن وجود ندارد چرا کـه موجب لک و قطره بر روی مژه مـی‌شود . ماده ریمل تنـها حتما تا حدی روی برس باشد کـه آن را مرطوب کند.

- از مژه‌های بالا شروع کنید ، قلم را از انتهای داخلی بـه سمت لبه‌های بیرونی مژه‌ها بکشید. درون حالی کـه این کار را مـی‌کنید سعی کنید با حرکات دورانی مژه‌های خود را بـه سمت بالا هدایت کنید. این کار حتما با حوصله و دستان استوار انجام شود. درون حین کار سعی کنید بـه پایین نگاه کنید که تا نتیجه بهتری بـه دست بیـاید. این کار را دو الی سه دفعه تکرار کنید که تا مژه‌ها شکل مطلوب را بـه خود بگیرند.

- شما همچنین مـی‌توانید از شانـه مژه بـه شکل مشابهی استفاده کنید که تا زمانی کـه ریمل هنوز خشک نشده مژه‌ها بـه هم نچسبند. همچنین این کار باعث مـی‌شود که تا مژه‌ها بلندتر دیده شوند و برای مدت طولانی‌تری بـه همان شکل بمانند.

- اکنون به منظور مژه‌های پایین ، قلم ریمل را بـه صورت عمودی نگه دارید و از ریشـه‌های داخلی بـه سمت لبه‌های خارجی بکشید. قلم را فشار ندهید چرا کـه باعث لک شدن پوست مـی‌شود. این کار نیـاز بـه حوصله دارد ولی چند دقیقه تمرکز شما را از اشتباه نجات مـی‌دهد.

علاوه براین اگر شما مـی‌خواهید مژه‌های برجسته‌تری داشته باشید مـی‌توانید بعد از خشک شدن ریمل بـه لبه‌های بیرونی کمـی بیشتر ریمل بزنید. از همـین چند قانون ساده استفاده کنید که تا مژه‌های بلند و زیبا بدون نگرانی از چیز دیگر داشته باشید.
گردآوری : بخش آرایش وزیبایی بیتوته
منابع:
blogsky.com

persianv.com




[طرز صحیح ریمل زدن به منظور داشتن چشمـهای زیبا وجذاب انواع مدل ریمل راهنمای انتخاب ریمل]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 15 Jul 2018 02:24:00 +0000