مجموعه: مدل مانتو زنانه برای افراد چاق مد و مدگرایی


اگر شما هم جزو افرادی هستید کـه اضافه وزن دارند و مـی خواهند همـیشـه شیک پوش باشند این نکات را فراموش نکنید.

شاید یکی از دغدغه‌های بسیـاری از ما به منظور حضور درون مـهمانی‌ها و دیدارهای دوستانـه نوع لباسی باشد کـه مـی‌خواهیم برتن کنیم. مدل مانتو زنانه برای افراد چاق همـه ما دوست داریم زیبا‌تر دیده شویم و مورد توجه اطرافیـانمان قرار گیریم. مدل مانتو زنانه برای افراد چاق چنین خواستی درون افرادی کـه اضافه وزرن دارند بیشتر از دیگران است، مدل مانتو زنانه برای افراد چاق زیرا آنان درون موارد بسیـاری، مـی‌خواهند لاغر و متناسب‌تر بـه نظر برسند.

چگونـه مـی توان بـه این خواسته دست یـافت؟ پاسخ آن را از زبان یک طراح لباس ببینیم ، کـه مواردی چون توجه بـه رنگ و سایز لباس مـی تواند بخش هایی از بدن را کـه دچار برآمدگی ناشی از اضافه وزن شده اند بپوشاند و شخص را لاغرتر نشان دهد:

اندازه خود را جدی بگیرید
نخستین توصیـه ای کـه باید بـه این اشخاص کرد این هست که بـه هیچ عنوان لباس گشاد و بسیـار آزاد نپوشند. درون موارد زیـادی چنین افرادی براین باورند کـه با کمک پوشش های گشاد و بلند حتی بزرگتر از اندازه (سایز) خود مـی توانند اندام شان را بپوشانند و کمـی لاغر تر بـه نظر برسند. اما این رفتار حتی موجب مـی شود فرد چاق تر از آنچه کـه است بـه نظر برسد. بنابراین بهتر هست لباس هایی خریداری کنید کـه برشدار و خوشدوخت باشند که تا بخش های مختلف بدن تان را با ایجاد خطای دید بپوشانند. البته نباید این نکته را فراموش کنید کـه لباس نباید آنقدر تنگ باشد کـه انحنای بدن و برآمدگی های آن را نشان دهد. علاوه براین بـه طور کلی پوشیدن لباس هایی کـه دارای یک لایـه اضافی مانند جلیقه هستند همچنین پلیورهای پشمـی کلفت و حجیم را فراموش کنید، کـه به صلاح شما نیست.

چه رنگی بپوشم؟
دومـین سئوالی کـه بعد از انتخاب مدل لباس مطرح مـی شود، رنگ آن است، اینکه چه رنگی این قابلیت را دارد کـه اندام شما را متناسب تر نشان دهد؟ توجه داشته باشید کـه بهتر هست از لباس‌هایی کـه رنگ روشن دارند استفاده نکنید زیرا شما را چاق تر از آنچه هستید نشان مـی دهند. الگوی پوششی کـه بهتر هست از آن استفاده کنید، پیراهن هایی هست که تیره هستند. همچنین بلوز های تیره و شلوارهایی کـه راسته نیستند و دم پای آنـها گشاد هست هم پیشنـهاد مناسب دیگری است. زنان هم بهتر هست دامن های بلند و تیره بپوشند.

اشاره بـه این نکته نیز ضرورت دارد کـه رنگ بلوز و شلوار یـا دامنی کـه تهیـه مـی کنید نزدیک بـه هم باشد که تا موجب نشود یک باره بخشی از بدن شما بیشتر نمایـان شود و به این ترتیب نقص های ناشی از اضافه وزن درون آن بیشتر بـه چشم آیند. فراموش نکنید کـه رنگ های تند یـا طرح های برجسته و پررنگ و در بخش بالا تنـه موجب جلب توجه افراد بـه این بخش از بدن شما مـی شود و ایرادهای موجود درون این ناحیـه را بیشتر نشان مـی دهد. بهتر هست به سراغ طرح هایی بروید کـه دارای راه های عمودی و باریک بوده و رنگ آنـها نیز تیره باشد. با وجود این، اگر اصرار دارید کـه تونیکی بـه رنگ سفید یـا سایر رنگ های روشن را بپوشید، حتما از کمربند مشکی و مدل دار استفاده کنید که تا با بستن آن نگاه دیگران بـه سمت کمربند معطوف شود و لاغرتر دیده شوید.

راسته نپوشید
در انتخاب شلوار نیز بـه این نکته توجه کنید کـه پوشیدن مدل های جین و راسته، پاها را چاق تر از آنچه هستند نشان مـی دهد بعد همانطور کـه گفته شد، شلوارهایی تهیـه کنید کـه در قسمت ران تنگ تر و در پایین کمـی گشاد باشند. همچنین شما نباید از شلوارهایی کـه در کناره‌هایشان جیب طراحی شده هست استفاده کنید، بـه این دلیل کـه شما را پهن تر نشان خواهند داد.


کمر شلوار تان نیز حتما متناسب با اندازه شما بوده و حالتی را ایجاد نکند کـه شکم از کمر شلوار بیرون بزند، زیرا درون این صورت بالاتنـه شما بلندتر از پایین تنـه بـه نظر مـی رسد کـه خود یک نقص است. درباره نوع دامن نیز حتما بگویم اگر پهلو و پایین ‌تنـه شما بسیـار چاق است، بـه جای دامن‌های راسته از مدل های پلیسه کمک بگیرید. درصورتی کـه مچ و ساق پای‌ شما چاق است، دامن‌هایی بپوشید کـه ارتفاع آنـها که تا زیر قوزک پا باشد. درون این حالت پاشنـه کفش شما نباید بیش تر از 6 سانتی متر ارتفاع داشته باشد. اشاره بـه این نکته هم ضرورت دارد کـه تا حد امکان هم از کفش های بی پاشـه استفاده نکنید.

طرحهای برشدار مناسبترند
اگر بالا تنـه شما چاقتر است، از بلوزهای ساده و بدون طرح همچنین برشدار استفاده کنید. درون عوض بـه سراغ دامن هایی بروید کـه دارای گره یـا چینی درون ناحیـه کمر هستند، با این انتخاب تفاوت اندازه دو بخش بدن شما پوشیده مـی شود و متناسب بـه نظرخواهید رسید. حتی مـی توانید از لباس هایی استفاده کنید کـه در ناحیـه پهلوی آنـها نوارهای تیره رنگ کار شده است. بـه این ترتیب هم اضافه وزن شما کمتر بـه چشم مـی آید و هم قد تان بلندتر بـه نظر مـی رسد.
دیگر اینکه بهتر هست از پیراهن‌های کمردار کمک بگیرید، این نوع لباس ها بـه نحو بهتری برآمدگی بدن شما را درون این ناحیـه مـی پوشانند. درون صورتی کـه مـی خواهید از کمربند کمک بگیرید بـه هیچ عنوان نوع پهن آن را انتخاب نکنید. نکته مـهم اینکه کمربند را حتما دور شکم ببندید بـه عبارتی بستن آن درون ناحیـه بالای شکم یـا زیرشکم تناسب اندام شما را از بین خواهد برد.

جنس پارچه هم مـهم است
فراموش نکنید نوع پارچه نیز از اهمـیت بسیـاری برخوردار است، پارچه های سفت و خشک ناخواسته بر خطوط بدن شما مـی افزایند درون حالی کـه جنس هایی کـه نرم و لطیف هستند روی بدن مـی نشینند و کمتر اضافه موجود درون قسمت های مختلف بدن را نشان مـی دهند. از این موارد کـه بگذریم اگر تصمـیم دارید پیراهنی را خریداری کنید توصیـه من بـه شما این هست که بـه سراغ مدل های یقه هفت بروید، چنین الگویی گردن شما را لاغرتر نشان داده و غبغبتان را نیز مـی پوشاند. بعد پوشیدن مدل های یقه اسکی و یقه بلند را فراموش کنید، زیرا شما را چاق تر و پهن تر نشان خواهند داد.

در هنگام خرید لباس های رسمـی دقت کنید دور گردن آنـها بـه طور دقیق اندازه گردن شما باشد. مـی توانید به منظور اینکه تمرکز افراد بر اندام خود را برهم بزنید از یک گردنبند کمک بگیرید، گردنبند بلند کـه رنگ روشنی دارد بیشتر توجه ها را بـه خود جلب مـی کند. بـه خاطر داشته باشید کـه استفاده از گوشواره های بلند صورت را لاغرتر نشان خواهد داد.

کت و دغدغه هایش
افرادی کـه علاقه زیـادی بـه پوشیدن کت دارند هم حتما به این نکته توجه کنند کـه بهتر هست از پوشیدن کت هایی کـه یک یـا دو دکمـه دارند، خودداری کنند و کت های دارای سه دکمـه را بپوشند. این نوع پوشش ها اندام را بلندتر و باریکتر و به عبارتی لاغر نشان مـی دهند. البته حتما دکمـه بالای کت را باز بگذارید که تا مانع از کشیده شدن لباس شود و حرکت شما را محدود نکرده و با مشکل مواجه نکند. بـه این ترتیب درون هنگام حرکت کمتر جلب توجه خواهید کرد و به طبع کمتر اضافه وزن شما بـه نظر مـی آید.حال کـه به این موارد توجه کردید، پیشنـهاد دیگری نیز داریم کـه به الگوی پوششی شما مربوط نمـی شود، اینکه درون هنگام نشستن و راه رفتن راست بایستید، این کار بـه شما کمک مـی کند که تا کمـی لاغرتر بـه نظر برسید. البته فراموش نکنید کـه بهترین شیوه به منظور داشتن اندام متناسب رعایت رژیم غذایی مناسب و کاهش وزن است، با وجود این، که تا هنگامـی کـه تصمـیم بـه این کار نگرفته اید با رعایت این موارد مـی توانید که تا حدی متاسب تر بـه نظر برسید و اعتماد بـه نفس تان را نیز افزایش دهید.

منبع : sara.jamejamonline.ir




[اصول شیک پوشی به منظور افراد چاق مدل مانتو زنانه برای افراد چاق]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 15:13:00 +0000