مجموعه: معنی لغت لاپایی در زبان انگلیسی دانستنیـهای

در حین رابطه از چه کلماتی استفاده کنیم؟(ویژه زوجین )
شاید درون برخورد اول ، معنی لغت لاپایی در زبان انگلیسی بکارگیری واژه های درون کلام عاطفی و بعدها درون نزدیکی های زوجین ، از نظر طرف مقابل شما خیلی خوشایند نباشد و شاید هم کلا" با این  نوع کلام، حتی درآینده هم مشکل داشته باشد.


شما همـیشـه مـی ترسید کـه مبادا بطور ناگهانی درون ملاقات اول، این واژه ها بـه زبان شما جاری شود و در نتیجه ی آن، خود را بـه باد رسوایی دهید و تمام وجهه ی اولیـه خود را درون نگاه طرف مقابل از دست بدهید. معنی لغت لاپایی در زبان انگلیسی درون اینجا بـه نکاتی پرداخته ایم کـه با رعایت آنـها، استفاده ی صحیح و به موقع از این کلمات را درون روابط عاطفی و با همسر خود، فرا مـی گیرید :
نکته: به منظور شروع، لازمـه ی بکارگیری این واژه ها، گذشت زمان است: بعد از برقراری حس عاطفی و عاشقانـه هست که بـه زبان آوردن آنـها خوشایند هست نـه قبل آن! بنابراین بگذارید چند صباحی بگذرد!!


و اما چطور حتما به موقع و درست از این واژه ها استفاده کرد؟
 1- درون واژه های  خود از عبارات مأنوس و جاری استفاده کنید.
اگر بخواهید دقیقا" همان کلماتی را کـه در فیلم ها دیده ایم را بـه زبان بیـاوریم، خیلی مضحک بـه نظر مـی رسد. معنی لغت لاپایی در زبان انگلیسی شاید تصور شما بر این هست که استفاده از این واژه ها مـهارت خاصی مـی خواهد. ولی حقیقت این هست که این طرز صحبت، همان کلامـی هست که خودمان نیز مـی توانیم بـه راحتی بـه زبان بیـاوریم و خیلی خوب هم از عهده ی آن بر مـی آییم! این واژه ها دقیقا" از درون ما بر مـی خیزند و خود ما با توجه به  وضعیت روحیمان حتما طریقه ادای  آن را انتخاب کنیم.


2- ریتم آوای خود را بشناسید.
هری خود مـی داند کـه با چه لحنی این کلمات را بـه زبان بیـاورد، این بستگی بـه خود شما دارد، مـی توان با صدایی بم و  رومانتیک و برخی با تغییر درون زیر و بم تن صدا و در مواردی هم بـه آرامـی و نجواکنان، این کلمات را بکار برد. بسته بـه نوع شخصیت هر، درون بعضی موارد، نحوه بـه زبان آوردن این واژه ها همان انعکاس نوع گفتار روزمره آن شخص هست و درون برخی دیگر بـه کلی متفاوت است. شاید هم درون حین کلام خود، از تمامـی حالات تن صدا به منظور ایجاد هیجان بیشتر درون ادای واژه ها استفاده کنید که تا نفر مقابل اصلا" نتواند حالت و واژه  بعدی شما را، حدس بزند و در نتیجه همـیشـه درون حالتی هیجان زده منتظر کلمـه بعدی شما خواهد ماند.


3- تعداد این واژه ها  را درون حافظه ی  خود افزایش دهید.
بیشتر ما سعی مـی کنیم از بکارگیری دشنام و ناسزا جلوگیری کنیم. اما تغییر درون نحوه ی کلام خود با همسرمان، فرصتی هست تا خود را  درون زمان مناسب از چهارچوب ادبی حرف زدن بیرون بیـاوریم. حتما اینقدر از نظر این لغات قوی باشیم کـه در حین این نوع کلام از لغتهای بالینی استفاده نکنیم ( مثل آلات و کلمات مستهجن دیگر ). اگر فقر لغوی درون این زمـینـه دارید مـی توانید از طریق کتاب های آموزشی  و سایتهای اینترنتی، و یـا فیلم هایی درون این زمـینـه، اطلاعات خود را افزایش دهید. ( اگرچه برداشت از این فیلم ها خیلی موثر و موثق نیست)


4- درون تنـهایی با خود تمرین کنید.
کارول کوئین نویسنده کتاب "بروز احساسات " درون مطالب خود همواره توصیـه کرده هست که درون تنـهایی با خود کلمات را تکرار کنید که تا در حین نزدیکی با همسر خود نیز بتوانید بر زبان خود جاری کنید. تنـها با تکرار این واژه ها درون ذهن خود، قادرید بعد ها آنـها را با صدای بلند نیز بیـان کنید.


5- قوانین خاصی را بین خود و همسرتان مقرر سازید.
بعضی اوقات خیلی از افراد از ترس تمسخر نفر مقابل، این واژه ها را بـه زبان نمـی آورند. بنابراین قبل از شروع بـه برقراری آنـها، بین خود و طرف مقابلتان قوانینی بگذارید، بطور مثال، هیچ کدام از دو طرف نباید درون هنگام جاری ساختن این کلمات بـه یکدیگر بخندند یـا ایراد بگیرند و تمسخر کنند. مادامـی کـه این واژه ها از دهان بیرون مـی آید خیلی تحت اختیـار نیستند و قابل اشتباه و در این بین هر دو طرف حتما از اینکه مورد تمسخر دیگری قرار نمـیگیرند کاملا" مطمئن باشند.


6- آهسته قدم بر دارید.
نگران نباشید، بکارگیری این کلمات حتما" نباید پشت سر هم و بی ایراد باشد. یکی از منابع واژه ها، بـه زبان آوردن همان مراحل رابطه هست که دقیقا" درون همان لحظات اتفاق مـی افتد. هر عملی کـه در این بین، به منظور طرفین ارضاء بخش هست باید بـه زبان بیـاید و با این کار مـی توانند احساس رضایت خود را از هر صحنـه و حتی تقاضای تکرار دوباره ی آن بیـان کنند.


7- تمرین بـه روی لحن صدا و سرعت آن
برای بکارگیری موثر این واژه ها، حتما بر چگونگی لحن صدای خود و سرعت آن و یـا وقفه های لازم بین کلمات تمرین کنید. توازن درون سرعت ادای این کلمات بسیـار مـهم است، نباید بصورت مسلسل وار از دهان خارج شوند، بلکه حتما متنوع بیـان شوند، بطور مثال با لحن ملایم درون صدا یـا آهنگی نجواکنان و یـا حتی گاهی اوقات بالابردن تن صدا همراه باشد. مـی توانید لحن صدای خود را بصورت دستوری یـا خواهشانـه تغییر دهید  و خیلی حالات دیگر درون این بین.


8- بگارگیری واژه ها توسط دو طرف
از آنجایی کـه بیشتر شما معمولا" به منظور ادای این کلمات یک ناامنی و ترس درون وجود خود احساس مـی کنید، ادای این واژه ها را دو طرفه کنید، شما بـه غیر از بـه زبان آوردن آنـها، نیـاز بـه شنیدن معادل آن از زبان همسر خود نیز دارید. همزمان با هم این کلامات را جاری کنید و سعی کنید تقریبا" همزمان نیز بـه آنـها خاتمـه دهید، حتی درون این بین ممکن هست از دهان همسر خود واژه هایی جدید تر یـاد بگیرید کـه قبلا" نشنیده باشید!


چطور مـی توانید درون هنگام نزدیکی با ادای این واژه ها ، حس را بالا ببرید :
و حالا سوالی کـه در ذهن شما نقش بسته هست این هست که چطور حتما از این واژه ها جهت بالا بردن حس نزدیکی استفاده کرد، درون اینجا بـه چند نکته به منظور این امر اشاره شده هست که با رعایت آنـها، ادای آنـها به منظور شما آسان تر مـی شود. با بکارگیری صحیح و به موقع، متوجه تأثیرات مفید و بسزای آن درون رابطه ی خود خواهید شد و مـی بینید کـه چطور حس عاطفی و تمایل نزدیکی درون هر دوی شما بالا مـی رود.


شما نیز مـی توانید مانند خیلی از زوج های دیگر  از این واژه ها به منظور بالا بردن حرارت خود استفاده کنید. اجازه ندهید کـه ترس و خجالت، شما را از داشتن یک نزدیکی گرم و لذت بخش محروم سازد.


اولین گام این هست که درون کمال آرامش، شما و همسرتان بنشینید و در مورد این کـه تمایل دارید از کدام  واژه ها استفاه کنید، بـه توافق برسید. روراست باشید و خجالت نکشید. با این کار حدود یکدیگر را به منظور به زبان آوردن کلماتی مشخص مـی کنید کـه شاید برخی از آنـها از نظر یکی از طرفین خیلی قبیح باشد و در نتیجه نـه تنـها از آن حالت یخ بودن درون مـی آیید، بلکه از وقوع برخی از حالات و کلام ناخوشایند از نظر یکی از طرفین حین عمل نزدیکی جلوگیری مـی کنید.


گام دوم: و حالا نوبت عملی تمرین های کلامـی است، بـه یـاد داشته باشید کـه باید آنقدر این واژه ها را درون آیینـه با خود تمرین کرده باشید کـه براحتی بـه هنگام نزدیکی بـه زبان بیـاید. خجالت نکشید مطمئن باشید کـه تمامـی انسانـها یک روی خبیث نیز دارند و حالا نوبت نمایش آن روی شما است.


گام سوم :  حتی مـی توانید بدون داشتن لغات درون ذهن خود، با توصیف تک تک مراحل نزدیکی از زبان خود و تعریف و تمجید بـه نزدیکی خود هیجان بیشتری ببخشید. هر انسانی از تعریف لذت مـی برد و مایل هست بداند کـه شما درون حین انجام مراحل نزدیکی و صحنـه های جدید و هیجان انگیز آن، چه احساسی دارید.


این مقاله را جدی بگیرید، شاید منشائی به منظور اصلاح، افزایش و یـا حتی تقویت حسی عمـیق درون روابط شما باشد.
منبع : سایت مردمان




[در حین رابطه از چه کلماتی استفاده کنیم؟(ویژه زوجین ) معنی لغت لاپایی در زبان انگلیسی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 20:22:00 +0000