مجموعه: پسر بچه مکانیک اخبار حوادث تاریخ انتشار : سه شنبه, 20 تیر 1396 08:28

مکانیک جوان کـه به خاطر مورد علاقه‌اش، پسر بچه مکانیک پسر جوانی را کشته بود، صبح دیروز درون شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران محاکمـه شد.

 ایران نوشت:در این جنایت کـه سحرگاه بیست و هفتم مـهر سال 94 درون باغ آذری تهران رخ داد پسر جوانی بـه نام «سعید» - 28 ساله – با ضربات  چاقو بـه قتل رسید و کارآگاهان درون جریـان تحقیقات دریـافتند ضارب، پسر 28 ساله‌ای بـه نام «مـهرداد» بوده هست که بلافاصله  وی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.متهم صبح دیروز از زندان بـه شعبه پنجم دادگاه کیفری انتقال یـافت که تا محاکمـه شود.در این جلسه دادگاه کـه به ریـاست قاضی «بابایی» و با حضور قاضی «تولیت» - مستشار دادگاه – برگزار شد، نماینده دادستان متن کیفرخواست علیـه متهم را خواند و سپس اولیـای دم (مادر و برادر مقتول) خواستار قصاص به منظور عامل جنایت شدند. پسر بچه مکانیک آنگاه «مـهرداد» درون برابر قضات ایستاد که تا به سؤالات پاسخ دهد.

سابقه کیفری داری؟نـه، هرگز.

شغلت چه بود؟مکانیک یکی از نمایندگی‌های شرکت‌های خودروساز درون تهران بودم.

چه اتفاقی افتاد کـه دست بـه چاقو شدی؟برای دفاع از جانم از چاقویی کـه دست مقتول بود استفاده کردم.اما باورکنید بـه هیچ عنوان قصد کشتن او را نداشتم. پسر بچه مکانیک اگر از خودم دفاع نمـی‌کردم مقتول و دوستانش مرا مـی‌کشتند.

علت نزاع و درگیری چه بود؟من درون محل کارم با جوانی بـه نام «فرشته» کـه دفتر بود آشنا شدم و به نظرم خوبی مـی‌آمد چند باری او را با موتورسیکلت بـه منزلش رساندم و بعد تصمـیم گرفتم با او ازدواج کنم.مدتی گذشت که تا اینکه یک روز متوجه شدم فرشته سر کار نیـامده و نگرانش شدم. او بـه من گفته بود کـه پسران محل مزاحمش مـی‌شوند.... با تلفن همراهش تماس گرفتم اما او پاسخی نداد. من هم درون محله‌شان جلوی درون خانـه آنـها رفتم اما هرچه زنگ زدمـی درون را باز نکرد.ولی بعد از چند دقیقه پسران محله را دیدم کـه با قمـه و چاقو بـه من حمله د... خودم هم شوکه شده بودم و نمـی‌دانستم چرا آنـها بـه من حمله کرده‌اند.

آیـا فرشته هم تو را دوست داشت؟نمـی‌دانم . بعد از این ماجرا بود کـه فهمـیدم فرشته اصلاً علاقه‌ای بـه من نداشته و قرار بوده با پسری کـه من او را کشتم ازدواج کند. گویـا خود فرشته از آن جوان خواسته بود کـه همراه با دوستانش با من درگیر شوند.و...

چاقو را از کجا آورده بودی؟آن چاقو مال من نبود هنگام درگیری چاقو را از دست مقتول گرفتم. حتی کف دستم هم بـه خاطر همـین موضوع بشدت زخمـی شد.

چرا بـه آن محله رفتی؟چون فرشته جواب مرا نمـی‌داد نگرانش بودم، من هم به منظور دیدنش بـه محله آنـها رفتم.

رابطه تو با فرشته درون چه حد بود. آیـا با هم رابطه پنـهانی هم داشتید؟هرگز، حتی مـی‌خواستم با او ازدواج کنم. بعد دلیلی نداشت رابطه‌ پنـهانی داشته باشیم. من او را قلباً دوست داشتم.

چند نفر درون درگیری شرکت داشتند؟4 یـا 5 نفر بودند.

بعد از اینکه چاقو را بـه مقتول زدی کجا رفتی؟آنقدر ترسیده بودم کـه پا بـه فرار گذاشتم اما چند روز بعد دستگیر شدم.پس از اظهارات متهم وپایـان جلسه محاکمـه، قضات وارد شور شدند که تا دراین باره تصمـیم بگیرند.




[عشق یک طرفه پسر مکانیک بـه یک ، جنایت آفرید پسر بچه مکانیک]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 19 Jun 2018 00:32:00 +0000