مجموعه: یک لای بردار قوی برای لب و صورت سلامت پوست

همانطور کـه مـیدانید لایـه بردارهای زیـادی به منظور بدن وجود دارد اما انتخاب یک لایـه بردار مناسب و موثر به منظور صورت کار سختی بـه نظر مـیرسد. یک لای بردار قوی برای لب و صورت لایـه برداری از صورت نقش عمده ای درون پاکسازی و جوانسازی پوست صورت دارد و باعث رفع لک و چین و چروکهای سطحی پوست مـیشود. یک لای بردار قوی برای لب و صورت ما درون این مطلب قصد داریم موثرترین روش  لایـه برداری سطحی پوست صورت را بـه شما آموزش دهیم.

1- صورت خود را بـه خوبی بشویید: قبل از شروع فرآیند لایـه برداری بهتر هست صورت خود را بـه خوبی شسته و پاک کنید. تمـییزی صورت نتیجه استفاده از اسکراب را بـه مراتب بهتر خواهد کرد. چرا کـه روزنـه های پوستی تمـیز و آماده  لایـه برداری مـیشوند.

2- اسکراب مناسب انتخاب کنید: اسکراب مناسب باعث مـیشود پوست شما بـه آرامـی  لایـه برداری شده و دچار حساسیت و صدمـه نشود. ابتدا نوع پوست صورت خود را شناسایی کرده و سپس اسکراب مناسب را پیدا کنید. بعد از استفاده از اسکراب بهتر هست حتما از مرطوب کننده استفاده شود.

3- لایـه بردارهای طبیعی را امتحان کنید: شما مـیتوانید با استفاده از آب لیمو و شکر یک لایـه بردار موثر و طبیعی تهیـه کنید. کافی هست سه قاشق غذا خوری عسل را بـه نصف استکان آبلیموی تازه و طبیعی اضافه کرده و آن را با پنبه بـه صورت خود بمالید. بعد از گذشت 15 دقیقه مـیتوانید آن را با آب سرد بشویید.

4-نحوه صحیح استفاده از اسکراب : ابتدا مقدار کمـی از اسکراب مورد نظر را روی گونـه ها قرار دهید و سپس بـه آرامـی و احتیـاط با حرکات دورانی آن را بـه باقی نواحی صورت بمالید. این کار را با نوک انگشتان و به آرامـی انجام دهید.  از لایـه بردارهای قوی به منظور صورت استفاده نکنید. همچنین توصیـه مـیشود از لایـه بردارهای دارای " گرانول" نیز به منظور صورت استفاده نشود.

5- فواصل مناسب به منظور لایـه برداری : بـه دلیل حساسیت بالای پوست صورت بهتر هست فواصل استفاده از لایـه بردار مرتب و مناسب باشد. به منظور این کار بهترین راه استفاده از لایـه بردار مناسب دو روز درون هفته است. استفاده زیـاد از لایـه بردار نـه تنـها مناسب نیست بلکه  ph پوست را تغییر مـیدهد.
منبع: پرداد

، یک لای بردار قوی برای لب و صورت




[موثرترین راه لایـه برداری از صورت یک لای بردار قوی برای لب و صورت]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 02:35:00 +0000