مجموعه: خط انداختن ابرو مردانه آرایش صورت

سانیـا ووستاج ، خط انداختن ابرو مردانه از جمله ابروکارهای مشـهور دنیـا هست که تاکنون مشتری های مشـهوری از جمله ریحانا و شاهزاده خانم های سعودی را داشته است.

از نظر سانیـا ابروهای پر بسیـار زیبا هستند و ظاهر خوبی دارند ولی وی مـی گویدانی کـه ابروهای پرپشتی نیز ندارند مـی توانند با پیگیری چند مرحله بـه فرم دلخواه ابرو برسند و با آرایش ابرو بـه آنـها عمق بیشتر داده و جاهای خالی را بپوشانند.


 وی چند ترفند و نکات استفاده از موچین و مداد را درون آرایش ابرو توضیح داده است:


خوب شروع کنید

شکلی کـه مـی خواهید بـه ابرو بدهید، پیش از برداشتن درون ذهن تجسم کنید.  سانیـا درون این باره مـی گوید:”سر ابرو حتما هم ردیف با استخوان بالای بینی باشد.”


به خود راهنما بدهید

پیش از ابرو برداشتن، آن را با مداد پر کنید. خط انداختن ابرو مردانه بـه گفته سانیـا: “با این کار، ابرو را زیـادی برنمـی دارید” وی با استفاده از مداد اریب خود بـه صورت زاویـه عمودی از سر ابرو کـه پهن شده و رفته رفته باریک تر مـی شود خطی مـی کشد. خط انداختن ابرو مردانه او مـی گوید:”کمان ابرو حتما در نقطه سه چهارم مسیر برگشت از استخوان بینی باشد. از آنجا دم ابرو حتما باریک تر شود و زاویـه چشم را دنبال کند.”


به بالا شانـه کنید

پس از کشیدن شکل دلخواه ابرو، با استفاده از قلمـی همانند قلم ریمل، موهای ابرو را به منظور حجم بیشتر بـه بالا شانـه بزنید.


موهای زائد را با موچین بردارید

پس از پر و شانـه ابرو، موهای زائد اطراف را با موچین سرکج بردارید. اگر تازه کار هستید تنـها موهای زیر ابرو را بردارید و به بالای آن دست نزنید. این ابروکار ماهر مـی گوید:”اگر بـه صورت اتفاقی مویی اشتباهی از کمان بردارید، ابرو را بـه جای آنکه بـه بالا گرایش دهید، افتاده نشان خواهید داد.” او همچنین توصیـه مـی کند کـه مرتب از آینـه فاصله بگیرید و خود را نگاه کنید که تا دید کلی تر و وسیع تری داشته باشید و گرنـه شکل اصلی فرم دهی ابرو فراموش مـی شود.

وقتی از این خانم درمورد وو یـا بند انداختن ابرو سوال شد، وی چندان این روش ها را نمـی پسندد. او درون این باره گفت:”این روش ها پوست حساس محدوده پلک را کشیده و آزار مـی دهد   وی علاوه بر این سطح دقت آنـها نسبت بـه موچین بسیـار کمتر است.”


فضای باز را ببینید

سانیـا درون حالی کـه موچینش را جلو ابر و در زیر کمان زیرین قرار داده که تا نشان دهد کدام نقطه خالی است، مـی گوید:”قسمت زیرین ابرو یکی از حساس ترین نقاط به منظور پر است.”


 جای خالی را پر کنید

با استفاده از مداد فضای خالی کوچک کمان زیر ابرو را بپوشانید.


موهای اضافی را قیچی کنید

سانیـا درباره قیچی ابرو مـی گوید:”مگر اینکه واقعا مجبور باشید، قیچی کنید. ابروهای پَر مانند زیبا هستند، هرچه بیشتر قیچی شوند، موهای زخیم تری رشد مـی کند. برخی اوقات کمـی قیچی خوب است، به منظور آنکه متوجه شوید چه مقدار را حتما قیچی کنید مـی توانید از برسی همانند سر ریمل استفاده کنید، با برس موها را بـه سمت بالا و در مسیر ابرو شانـه کنید. اگر موهایی بـه صورت قابل توجه بلندتر از بقیـه بود، لبه های آن را بـه آرامـی قیچی کنید “


مراحل را دوباره تکرار کنید

پس از انجام هرگونـه کار با موچین، قیچی، مداد و… ، دوباره بازگردید و همـین مراحل را روی ابروی دیگر پیـاده کنید.


تاثیر آینـه وار

تمام تکنیک های گفته شده را روی ابروی دوم تکرار کرده و در نظر داشته باشید کـه دو ابرو حتما قرینـه هم باشند، بـه این منظور حتما بالای کمان هر دو ابرو درون یک نقطه قرار گرفته باشد.


پودر را فراموش نکنید

به محض اتمام کار، کمـی پودر مات بالای کمان ابروها بپاشید که تا مداد ابرو را بیشتر روی ابرو بنشاند. این کار باعث مـی شود پودر رطوبت و چربی های طبیعی روی پوست را جذب کرده و آرایش ابرو تازه تر و بیشتر روی آن باقی بماند.
منبع: آرایشیک




[آموزش برداشتن ابرو بـه صورت حرفه ای خط انداختن ابرو مردانه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 11:18:00 +0000